Hlavní informace

Gdzie dostarczacie swoje produkty?

W chwili obecnej dostarczamy nasze produkty w całej Europie i zamierzamy się rozwijać.


Czy mogę znaleźć produkty Konopie-Zdrowie w sklepach?

W przypadku tego pytania prosimy o kontakt: info@konopie-zdrowie.pl lub w naszym czacie online.


Jaką metodę płatności akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie karty kredytowe. Traktujemy Twoje bezpieczeństwo bardzo poważnie, więc Twoje dane są u nas bezpieczne. Aby uniknąć nieuczciwych opłat, wszyscy posiadacze kart kredytowych i debetowych muszą zostać zatwierdzeni i upoważnieni przez nas i wydawcę karty. Z nami możesz zapłacić kartą lub przelewem bankowym.

Metody płatności:

1) Karta kredytowa

Po zrealizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności GoPay.

2) Przelew bankowy

Opłatę za zamówienie możesz zapłacić przelewem bankowym:

Właściciel konta bankowego: Zelena Zeme, s.r.o.
IBAN-Nr:
CZ6420600000000001110949
BIC / SWIFT: CITFCZPPXXX
Symbol zmiennej: Twoje zamówienie nr

3) Za pobraniem

Cena zamówienia za pobraniem wynosi 3 zł.

4) Płatność za pośrednictwem Twojego banku

ING Bank, Mbank, Santander Bank, Alior Bank, PKO BP, Credit Agricole, Inne banki...


Płatność kartą - jak to działa?

Po zrealizowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności GoPay. Kiedy odmawiasz zapłaty kartą kredytową, zawsze masz możliwość zapłacenia przelewem bankowym.


Potwierdzenie zamówienia - skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało zrealizowane?

Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, gdy tylko zostanie zakończona za pośrednictwem naszej strony internetowej. Ten e-mail będzie zawierał opis Twojego zamówienia, numer faktury i numer konta bankowego, jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości. Pamiętaj, aby zachować tę wiadomość e-mail, ponieważ prośby bez numeru referencyjnego mogą być opóźnione.


Potwierdzenie zamówienia - co mam zrobić, nie otrzymałem potwierdzenia?

Najpierw sprawdź folder spamu, ponieważ nasze potwierdzenia są generowane automatycznie - czasami jest to czerwony znak dla klientów poczty e-mail. Jeśli wiadomość e-mail znajduje się w folderze spamu, upewnij się, że dodajesz Konopi-Zdrowie do swojej książki adresowej. Jeśli potwierdzenie nie istnieje, sprawdź, czy podane dane są poprawne i skontaktuj się z nami pod adresem info@konopie-zdrowie.pl. lub na naszym czacie internetowym, jeśli problem będzie się powtarzał.


Czy otrzymam powiadomienie, gdy moje zamówienie zostanie wysłane?

Tak! Wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, gdy twój pakiet zostanie wysłany. Jeśli potrzebujesz numeru śledzenia, możesz zawsze skontaktować się z nami i uzyskać swój numer.


Ile czasu zajmuje przetworzenie mojego zamówienia?

Zamówienia są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 24 godzin (w dni powszednie) po złożeniu zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie przed 11:00 od poniedziałku do piątku, twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia. Nie wysyłamy zamówień w weekendy lub czeskie święta.


Co się stanie, jeśli w moim zamówieniu brakuje towaru?

Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje towaru, daj nam znać od razu. Zrób zdjęcie otwartej paczki jako dowód i prześlij na email: info@konopie-zdrowie.pl, abyśmy mogli wysłać zastępczy towar.


Czy mogę zwrócić towar?

Zwrot towaru / Reklamacje

  • Nieużywany i nieuszkodzony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
  • Wszystkie produkty muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu i w oryginalnym stanie.
  • Wyślij produkty na nasz adres wraz z wypełnionym listem motywacyjnym:

ID: 3951
FROGMAN s.r.o.
ul. Bielska 63A
43-400 Cieszyn

Uwaga: Opłata pocztowa i opakowanie są opłacane przez klienta na własny koszt, nie obowiązuje przy odbiorze towaru wadliwego lub innego niż zamówiony przez klienta.

Przed odesłaniem jakiegokolwiek towaru wyślij nam informację o tym fakcie na adres e-mail info@konopie-zdrowie.pl 

Prosimy również o umieszczenie w paczce swojego imienia i nazwiska lub numeru zamówienia.