Content

Właścicielem sklepu internetowego jest Firma „Zelená Země s.r.o.” Jugoslávských partyzánů Str. 34, 160 00, Praha 6, Česká Republika

  • Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 1600, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego. Przyjęcie zamówienia następuje z chwilą otrzymania przez sklep potwierdzenia zamówienia od klienta. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

  • Zamówienia nie potwierdzone nie zostaną zrealizowane. W przypadku niepotwierdzonego zamówienia w przeciągu 2 dni będziemy się kontaktować z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub jego ewentualnego anulowania.

  • Złożenie zamówienia równoznaczne jest z:

    • wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,
    • wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb sklepu,
    • oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu.
  • W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

  • Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

  • Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w eurech i złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  • Realizacja zamówienia złożonego przez klienta następuje w ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmowe w przypadku przedpłaty przelewem.

  • W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.

  • W przypadku braku wpłaty po upływie 3 dni od złożenia zamówienia kontaktujemy się z Państwem telefonicznie. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

  • Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikające z winy Poczty Polskiej, Poczty Czeskiej lub innych dostawców.

  • Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy.

    • zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania.
    • koszty przesyłki ponosi Kupujący

W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego.

W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 5% wartości towaru. Są to koszty manipulacyjne ponoszone przez sklep.

Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami e-mailem (info@konopie-zdrowie.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.

  • Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez firmę Zelená Země s.r.o. u przewoźnika.

  • Sklep nie zwraca kosztu odesłania towaru w przypadku rezygnacji z produktu.

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy.
    Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego (patrz punkt 12 regulaminu). Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru (porównaj z punktem 14), sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  • Firma Zelená Země s.r.o. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

  • Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

  • Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji lub sklepu nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

 

Mtracking

Jak i z czego produkuje się żywność konopną?

Żywność z konopi jest w 100% naturalnym produktem pochodzącym ze spożywczego gatunku konopi siewnej, która nie zawiera THC. Ziarno roślin dostępne jest w naturalnej postaci, łuskane, jako olej tłoczony na zimno lub jako proteina (białko roślinne). Na herbatę zbieramy ręcznie młode kwiaty roślin.

×